SMS Igre i Projekti

Koncept SMS nagradnih igara

Nagradne igre su od uvijek bile jedna od metoda poboljšavanja prodaje određenog proizvoda. Sakupljanje čepova i slanje poštom, izrezivanje barkodova sa kutija, ili nespretno slanje omota čokolada – sve je to prošlost.

Nova generacija nagradnih igara se temelji na jednom od najprihvaćenijih oblika komunikacije – SMSu. Korisnik kupi vaš proizvod i sa etikete (ili bilo kojeg drugog mjesta na proizvodu) pročita i pošalje jednostavan brojčani kod SMSom na unaprijed dogovoreni telefonski broj. Nakon što SMS stigne na destinaciju ovisi o daljnjem konceptu projekta na koji će način korisnik saznati da li je osvojio neku od nagrada u nagradnoj igri. Dvije su osnovne mogućnosti:

Instant nagrade – povratnom porukom na mobitel korisnika se isti tren obavještava da li je osvojio neku od predviđenih nagrada,

Izvlačenje nagrada – korisnici šalju poruke i ulaze u bubanj iz kojega se na kraju nagradne igre izvlače pobjednici.

Koja će se metoda koristiti ovisi o potrebama i dogovoru prilikom izrade projekta.

SMS nagradne igre podižu prodaju proizvoda, dodatno stimuliraju kupce i dižu brand-awareness, a zahtijevaju minimalna ulaganja od strane klijenta uz maksimalan rezultat.